Naši projekti

Erasmus+: “Odprto učno okolje – učenje drug od drugega”

Mednarodna partnerstva
Poleg povezovanja v okviru evropskih programov, sodelujemo tudi s Konfucijskim Inštitutom v Ljubljani in vrtcem No. 17th Kindergarten in China v mestu Chengdu, s katerim smo stkali prijateljske odnose in vzpostavili možnosti izmenjave.
Na mednarodnem področju smo zelo dejavni, zato velikokrat vrata našega vrtca odpremo domačim in tujim gostom, ki z navdušenjem pospremijo različne dejavnosti, ki jih v oddelkih z otroki izvajajo strokovni delavci.

Erasmus+: “Pedagoški lutkar”

Sodelovanje v evropskem projektu NewHoRRIzon v sklopu programa Obzorje 2020
Evropa želi spodbujati odlično in hkrati tudi družbeno zaželeno znanost in tehnologijo, katerih procese in inovacije želi uskladiti s potrebami in vrednotami širše družbe. Projekt NewHoRRIzon, v katerem sodelujemo kot izvajalci ene od pilotnih aktivnosti, stremi k uresničevanju zastavljenih ciljev in globlje spodbuja odgovorno raziskovanje in inovacije (RRI – Responsible Research and Innovation) znotraj različnih raziskovalnih in inovacijskih sistemih na nacionalni in mednarodni ravni. Koncept RRI obsega šest ključnih dimenzij: vključevanje civilne družbe, enakost spolov, znanstveno izobraževanje, prost dostop, etika ter upravljanje. Naravnan je k zmanjševanju vrzeli med znanostjo, raziskovanjem, inovacijami in civilno družbo, in sicer s spodbujanjem inkluzivnih, odprtih in odzivnih raziskovalno-informacijskih sistemov. Prav zato so v projekt vključeni vsi družbeni akterji – raziskovalci, gospodarstvo, oblikovalci politik, izobraževalne skupnosti in civilna družba – z namenom zbližati proces in rezultate s potrebami in pričakovanji družbe. Jedro projekta NewHoRRIzon so t.i. »Socialni Laboratoriji«, ki predstavljajo različne sekcije Obzorja 2020 (okvirni program EU za raziskave in inovacije) in katerih namen je zagotoviti družbeni, eksperimentalni in sistematični pristop za naslavljanje kompleksnih izzivov v družbi, povezanih z RRI. Vrtec Trnovo aktivno sodeluje v »Socialnem Laboratoriju – Znanost z in za družbo«, znotraj katerega izvaja pilotno akcijo »RRI izobraževanje«. Z izvajanjem aktivnosti zasledujemo načela RRI ter ustvarjamo odprto učno okolje za spodbujanje odprte znanosti med najmlajšimi.


QUEST – Quality Exchange between Skilled Teachers
V šolskem letu 2019/20 bomo v Vrtcu Trnovo skupaj s partnerskima organizacijama – francoskim vrtcem Ecole Maternelle Frnçoise Dolto in grškim vrtcem 2nd Nipiagogeio of Afandou izvajali evropski projekt z naslovom QUEST, in sicer v okviru programa Erasmus+ KA2: strateška partnerstva za izmenjavo med šolami.
V projekt smo se vključili z željo bogatiti obstoječ vzgojno-izobraževalni program – izvedbeni kurikulum vrtca z elementi multikulturnosti in večjezičnosti. Projektno delo z lutko, ki ga Vrtec Trnovo izvaja že vrsto let, bomo diseminirali v francoski in grški vrtec. Osrednjo vlogo projekta bo igrala literarno-didaktična zgodba, ki bo odprla pedagoški oder. Motivacija bo glavni protagonist – lutka, ki ima osrednjo vlogo pri raziskovanju, odkrivanju in iskanju odgovorov na raziskovalna vprašanja.
V projektu načrtujemo sedem aktivnosti poučevanja, usposabljanja in učenja, ki se jih bo skupno udeležilo 36 strokovnih delavcev iz treh držav. V projektu bodo aktivno sodelovali tudi otroci in s povezovanjem in izmenjevanjem s francoskimi in grškimi vrstniki na pedagoškem odru kot glavni akterji raziskovali in odkrivali različne materiale in vsebine, spoznavali kulture in se seznanjali s tujimi jeziki ter se učili drug od drugega.
Z izmenjavo dobrih praks in diseminacijo koncepta Projektnega dela z lutko ter programa Pedagoški lutkar želimo obogatiti izvedbeni kurikulum vrtca, izraziti kulturno raznolikost skozi usvajanje različnih jezikov ter osvojeno znanje predstaviti širši javnosti.

Videni, slišani, spoštovani
info@vrtec-trnovo.si
NAŠ VRTEC
UTRINKI iz vrtca